Pages

Friday, February 19, 2010

परदेशीको चिठ्ठी

प्रिय .........
मन भरिको मिठो माया अनि सुमुधुर सम्झना ........


प्रिय आज म, तिमि भन्दा धेरै टाढा छु ,तिमीलाई सधै सुसेलेर बोलाउने त्यो नारायणी , त्यो सप्तकोशी अनि त्यो कर्णाली भन्दा पर .........., तिमीलाई देखेर सधै मुस्काउने त्यो कन्चंजन्घा, त्यो निलगिरी त्यो माछापुच्छरे भन्दा पनि पर.......... , हामि एकान्तमा दुई बराबर एक.. अनि सुन्यमा बिलाउदा हामीलाई प्रश्न गर्ने त्यो कोईलीको कुहु ..कुहु भन्दा पर ....., त्यो डाफे, त्यो मुनाल , त्यो मयुर नाच्ने त्यो रानी बन भन्दा पनि धेरै पर .........,पारीको त्यो भन्ज्याङ्ग ,त्यो मझुवा देउराली अनि त्यो सिस्ने लेक भन्दा पनि पर ......., तिर्खा मेटने बेसीको त्यो ढुंगे धारो , भानुभक्तको त्यो घाँसी कुवा ,अनि त्यो जरुवा भन्दा पर ........, यति पर कि त्यो मेरो घर , त्यो मेरो गाँउ ,अनि मेरो देश भन्दा सयौ कोश पर ......, जति सुकै पर भए पनि तिमि सधै मेरो मनको सामिप्यमा नै छौ , तिमि मेरो हरदम आखैमा नाची रहन्छौ , मेरो मनको धडकन सगै धड्किन्छौ | प्रिय त्यो गुन्द्रुकको अचार , त्यो भुटेको मकै र महि .....अनि कोदो र फापरको रोटि रुचाउने म , याँहाको म्यक्दोनाल्स र पिज्जाले मेरो पेट भरिन्न , त्यो रोधीघर र झ्याउरे गित ,भजन अनि टुक्कामा नाच्ने म यहाको र्याप, हिपप गीत र डिस्कोमा मेरो कम्मर मर्किदैन , तर के गर्नु समय र परिस्थितिको शिकार भएको छ मेरो जिन्दगि | सगर भेटने आशामा किनारै किन बगेको छ मेरो जिन्दगि | जस्तो परे पनि सहनु पर्ने जस्तो परे पनि भोग्नु नै पर्ने यस्तै रैछ जिन्दगि | तिमीलाई भेटन म छिट्टै आउने छु ....... प्रिय जति सुकै दुख कष्ट आई परे पनि आशा अनि धैर्यता नटुटाई बसे , तिम्रो मेरो मायाको डोरी नछुटाई बसे | .................................
................................................

क्रमश :........

उही तिम्रो परदेशी

No comments:

Post a Comment